zondag 31 oktober 2010

shopresults

ik had gister écht geen tijd meer om te posten, anders had ik het zeker gedaan, dus dan doe ik het nu wel hihi.
verder eig vrij weinig gekocht, maar gaat om het idee :).

oke, ik maak later wel aanfoto's want op de een of andere manier krijg ik het er niet normaal op.

de geweldige hakken van TeenageDreamm van girlscene kwamen binnen :D!

nu nog erop leren lopen, en dat gaat wss nog wel even duren want de hak is 10 cm :o
maar het zal het waard zijn want ze zijn echt vét mooi <3

en deze übergeweldige tas van de SIX, ik vond hem echt zo leuk en handig enzo ;d! nu wil ik alleen nog een portemonnee van de sacha erbij, nog eventjes sparen dus ;d


ik heb ook nog een hele mooie trui gekocht van de H&M, maar als je hem niet aan hebt komt hij niet tot z'n recht dus ik post later een aanfoto met mooie outfit erbij, hihi.


mn nieuwe verslaving :]


lots of love, xoxo magali!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten