zondag 31 oktober 2010

herbal essences review

Hoihoi, ik zou nog een review schrijven over herbal essences (Dazzling shine conditioner en It's a curl thing shampoo).

Ik heb mijn haar met de shampoo gewassen (die trouwens heel lekker ruikt), en ik spoel het uit, voel aan mijn haar en denk: "OHNEE. KLITTEN!" Ik hoopte dat die door 2x uitspoelen en de conditioner wel weg zouden gaan.

Toen ik de conditioner in had gedaan en, na het te laten intrekken, weer had uitgespoeld, voelde mijn haar heel zacht aan onder het stromende water. Maar nu ik het heb laten opdrogen is het resultaat echt HORRIBLE.

Mijn haar zit onder de klitten, er is helemaal géén "dazzling shine" en de krullen zijn nog minder dan normaal. Plus, door die klitten moest ik mijn haar borstelen = alle klitten weg, maar ook alle krullen weg.

Cijfer tot nu toe: een 3 ofzo, het resultaat is echt slecht, de producten doen niet alleen niet wat ze horen te doen, ze maken mijn haar alleen maar droger en lelijker.

Maar toch geef ik het nog een kans, want: misschíen moet mijn haar er wel aan wennen, en is het na 2/3x wassen beter, maar dan laat ik het zéker wel weten.

xoxo, magali <3

1 opmerking:

  1. Apart bij mij werkt het heel goed. IK heb super veel krullen en na de it's a curl thing shampoo en conditioner te gebruiken was mijn haar super geen frizz. bijna geen klitten( bij krullen hou je altijd wel klitten dat kan niet anders)

    BeantwoordenVerwijderen