woensdag 27 oktober 2010

en toen moest ik mijn blog opnieuw beginnen.

niet dat ik al heel veel had ofzo, maar het gaat om het idee! mijn blog account deed opeens heel raar en toen kon ik niet meer bij mijn kersverse blog ;o.

maargoed, fresh start dus, na 2 eerdere berichtjes, hoe kansloos eigenlijk. maargoed laat ik dan meteen maar wat leuke dingen posten ofzo:





(komt er nu een video te staan haha? ik snap dit blogspot nog niet helemaal, maar dat ligt vooral aan mij denk ik. ik vind dat liedje op dit moment trouwens heel erg leuk, vandaar dat ik hem plaats hier :D.)

EDIT: DANKZIJ ROOS (WWW.LACEISMYBESTFRIEND.BLOGSPOT.COM) WEET IK NU HOE HET MOET. DANKJE ROOS <3

het zijn trouwens zulke vette liedjes :D

en nog iets:



haha, ik MOET en MOET en MOET hem steeds opnieuw kijken want hij is zo leuk en schattig en geniaaal <3_<3!

en nu ga ik even dit berichtje posten om te zien of mijn géweldige filmpjes erop komen te staan, haha.

lotsoflove, magali xoxo!

2 opmerkingen:

  1. haha, youre welcome! Aaaawh die laatste is zooo cute.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ooooh die laatste :') lig echt in een deuk hahaha.

    En ben ik nou ongeveer de enige die reageert op deze geweldige blogs? :P

    BeantwoordenVerwijderen