zondag 7 november 2010

stupid internet!

Hoi lieve followers,

Ik heb gisteren én eergisteren geen internet gehad dus kon ik niet posten, maar dat maak ik nu wel goed met foto's van mijn sieraden aankoopjes.
Juist, die ik met mijn vriendin heb gekocht in Enschede :).

Camee hangertje, aan een zwart leren vetertje als kettinkje (hangertje was €1 ofzo)


Camee oorbellen, uit een setje van 4 paar (H&M €3)

Parel oorbelletjes uit het setje van 4 paar (H&M €3)



Mijn grote liefde: ring van de SIX (€6, maar met Cultuurkaart €5,35 :D)

Diamant oorbelletjes uit een setje van 4 paar (H&M €3 voor het hele setje)

Strikjes oorbellen uit een setje van 4 paar (H&M €3)


Ik zie nu dat de foto's niet al te best zijn,
dat komt omdat ik gewoon niet goed kan fotograferen.
Hopelijk komt daar snel verandering in, want ik wil een fotografiecursus gaan doen :)!
Ik kan alleen nog niet vinden wat ik wil, ik wil er een met leeftijdsgenoten, hier in de buurt.

love, xoxo magali


Geen opmerkingen:

Een reactie posten